Powered By Blogger

Followers

--x kenal maka x cinta--

"kalau dah baca follow.. xnk baca sila click kat butang "X" "

Friday, May 20, 2011

-- iT's bEEn LoNgest suMMer wiThouT mE --

hi semua.. en3 kali ni aku x tau nak tulis aper (too much to say actually).. dah lama kan aku tak buat en3.. yea.. yea.. aku tau.. ader yang tertunggu2 dan tertanya2.. sorry guys.. luper password + malas + xder masa + bnyak lagi.. thats y.. aku tak create en3 baru.. tp ader jgak yg tak ingin baca pun en3 klu nama aku yg kuar.. huhu as i ever care!!!!!

urmmmm... ok... en3 kali ni.. aku nak divide into two section.. which is SUPER HAPPY and SUPER SAD.. aku wat macam ni snang aku nk compress kn cter2 yg nk dicter (cer citer cer citer cer citer).. dah 3 bln lbh tak menulis.. hopefully jari2 ku tak cramp.. urmmm...

LETS START WITH SUPER HAPPY..

MAJLIS PERNIKAHAN ABG KAMIL & KAK MILA..
ok... majlis berlangsung pada 9 april 2011.. di mentakab pahang (rumah pengantin perempuan).. nk tgk album kawin dorg??? klik SINI.. tapi tak sure la private ker tak album ni.. hehehe.. aper2 pun.. semoga hubungan mereka kekal hingga ke akhir hayat.. amin...

MAJLIS MENYAMBUT IPAR ABG KAMIL & KAK MILA..
dah ada nikah nyer.. ader la nyambut nyer plak.. majlis kali ni buat kat umah aku.. beralamat di... cari sendiri dan berlangsung pada 17 april 2011.. kiranya seminggu slepas nikah.. :) kalau nk tgk album dorg jgak lagi.. klik kat SINI.. yang ni pun x sure bleh tgk ker tak.. hehehe arghhhh.. lagi satu.. majlis ni sebenarnya menyambut menantu.. tapi 22 pengantin dah xder ibu dan ayah.. so.. adik bradik jer la menyambut ipar nyer.. :) thanks kepada anda2 yang datang ke majlis yang serba sederhana tu..


MAJLIS MEHENDI + NIKAH + BERSANDING KAK IRAH DAN SHAHID BAHIYA..
majlis diadakan di rumah aku.. pada 14 dan 15 april 2011 yg lalu.. ermmm.. tak tahu nak kata apa.. semoga kak irah dan suami bahagia hingga ke akhir hayat.. to shahid bahiya.. welcome to our family.. i could see u had learned lots about our language and culture.. take a very good care of my sis ok??

ROUTE TO ASMARA..
antara event yang tak mungkin aku lupakan sepanjang hidup.. :) terima kasih asmara.... pertemuan yang seketika cuma.. tapi membuat kan saya rasa cukup gembira dan bahagia.. trima kasih jgak kat mak dan ayah awak.. sayu hati bila terkenangkan mereka... rindu.. nanti ada masa dan jika masih dipinjam usia.. saya akan ke sana semula.. kepada asmara.. walaupun semua orang memperkotak katikkan sayang saya pada awak.. tapi saya tak kisah.. kerana orang tak pernah cuba untuk memahami kehendak dan kemahuan saya.. tapi tidak awak.. saya sayang awak..

OK OK OK.. SUDAH2 LA YANG HAPPY... seperti yang kita sumer tau.. bila putih sedang bersenang lenang.. pasti ada hitam yang membuat onar.. lets move to the SUPER SAD...


THE SUPER SAD STORY..

DAPAT RESULT!!!!
hohohoho... result yang ter pernah terjangka akan serendah itu.. akhirnya ku genggam jua.. urmmm.. seb bek xder yg failed.. kecuali final pojek yg mmg aku dah tau akan aku amik sem dpn.. nak tau pointer?? hahaha.. no no no.. ckup la aku bg tau yg ak tidak lagi pemegang dekan..

TAK HABIS2 DENGAN SAKIT PENING!!!
entah laaa.. aku tak tau naper semenjak 2 menjak ni.. aku slalu jer skit.. sakit kepala.. sesak nafas.. batuk2 siap darah2 lagi.. demam.. selesema.. aishhh.. xleh jadi ni.. klu aku cter kang.. ader la yang suh mkn ubat... budget cam aku ni penakut nk makan ubat jer kn.. huhuhu.. tp xper lah.. ader kawan aku ckp.. banyak kn mengingat tuhan.. sebab sakit tu penghapus dosa2 yang aku lakukan.. (mngkn banyak dosa yang aku buat ni).. timer kasih kepada nasihat kalian..

TAYAR MOTOR PUN NAK KECOH!!
ader la sorg mamat ni.. dier bg tayar second.. dunlop.. tp dier nyer kecoh.. cam dier bg tayar baru.. g pun tayar tu sebiji jer dier bagi.. aishhhh.. banyak tak leh blah.. akan ku kenang setiap ceramah yang diberi oleh nya..

RAMAI KAWAN BARU!!!
haha.. korg mst wonder kn naper aku msk kan topic ni dlm SUPER SAD STORY punya section?? hehehe.. actually.. aku suker dpt rmai kawan baru.. tapi klu kawan baru tu memeningkn kepala... aishhh... dier nk kiter paham dier.. tapi dier langsung tak cuba nak paham kiter.. so cam ner?? cer citer cer citer.. so please laaa.. bagi yang nak mengenali saya.. jangan push sgt2 bleh??

---------------------end of SUPER SAD STORY-----------------

CONCLUSION : budget wat lab report kn kn?? siap berconclusion bagai.. huhuhuhu.. anyway.. kesimpulannya.. bumi mana tak ditimpa hujan.. lautan mana yang tidak bergelora?? LU PIKIR LAH SENDIRI KAWAN..

*entry ni xder pic untuk halwa mata...
*nama2 yang tertulis di dalam entry kali ini bleh dilink kepada facebook empunya diri.. kecuali ASMARA (privacy miliknya)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails